Friday, January 7, 2011 | By: vono man

Day 7

salam korang seme... ari nie aku n geng x de mane sgt aktiviti... bkn x de tp nk bg bdk2 u deggen nie study... dieorng final nk dekat je... sebaik aku n geng baik ke malaysia... semingu pas 2 dieorg exam... thank sgt2 kat korang coz bantu aku n geng.... korang mmg terbaik ah... aktiviti aku just dlm umah je ari nie.. aku bgn pagi lbh kurang kul 7... pas 2 solat subuh... then lepak jap... aku g tlg ainun masak bee hoon masak tomyam.. dpt jugak makan masakn malaysia kat cni... knyang ah beb.. walaupun x cukup mane.. ngam2 le... tp x pe... aku dh makan awl2.. hehhee... smbil mask trus makan... mmg jahat kan aku kan.. hahaha.... pas abis makan.. aku lyn karoeke ngn bdk2 nie... cm2 ah lgu.. seme lagu melayu... teringat aku koreoke sorang2 kat blik... lyn abis ah.. hahhaaa.. pas 2 smbg masak untuk tgh ari le... tp cm malam je.. makan lbh kurang kul 4 le.. mlm ah 2.. time aku x join masak... just tlg skit2 je... pas 2 bla... hahha mkn nasi goreng pedas... akhirnye aku dpt mkn pedas.. syok.. hahahaa.. x sbr nk balik malaysia mkn ikan patin masak temoyak.. mmg akan aku jilat jari ah... hahhaaa... pas 2 balik lepak umah irfan... smlm aku tido umah mira... tido ramai2... lepak jap.. mandi.. pas 2 kul 8 g kat stesen train... g ingdolstat.. aku x tau ah tol x eje... umah boss... jln2... melawat tempat y menarik y minda.. hehheee... smpai kat umah boss lbh kurang kul 2 pg le... pe lg... lpk2 dlu... jap lg tido le... just wait next entry...


p/s 1: x sbr nk tungu ari esok... hahhaa
p/s 2: miss da person so much..

2 comments:

allia farhana said...

kehkeh..gaye ko mcm student oversea je..hahaahaa..

ko bayang kan mane dyorg nak cekau ikan patin masak tempoyak tu kat sane?huhu..

btw,sedap ke weh?

vono man said...

hahahahhaaa.....sedap ah beb... ko kene rase wei... mak aku akn kalu seme org dlm family aku balik kg... sedap siot...

kenangan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers