Saturday, December 18, 2010 | By: vono man

jadual liga juara2 eropah

tibe2 je bln nie aku rase rajin je nk update blog... aku bkn pe... skrg kan internet laju... update je keje... bkn blog je... fb skali le... hahhaaaa... dlm tempoh persiapan aku buat nie.. cm2 berlaku... entah le.. aku x tau le nk crite cm ne... nk crite pun rase malas... x nk crite pun rase ade jgk... biar je le 2 jd rahsia aku eh... sori kwn... 2 terlalu peribadi le... aku arap korang faham eh... heheee.. aku skrg nie sibuk skit... tlg kwn2 aku n diri aku... bkn aku buat keje sorang... ade pembantu le... kwn aku y lain sedang berperang... biar le dieorg perang dlu... aku ade kan.. aku beres kn keje 2... bkn ssh pun... trun naik pusat antarabangsa n bhep je... alah.. kacang je... hehheee...



video time undi


aku sbnrnye nk crite pasal liga juara2 eropah... atas 2 aku sje je... biase le.. nk panjang kan aku punye crite aku untuk ari nie.. hehhee... org kate pendahuluan.. hahhaaa..
champion league.. aku x tau tol ke x aku eje nie.. biar ah bkn masuk pekse pun... crite pasal 2.. aku terkejut tgk jadual pusingan kedua... mmg sengit ah... bkn pe... ada ulangan final kot... temu time pusingan 2 nie... pe ah.. mmg sengit game kekgi.. inter vs bayern... arsenal vs barcelona... ac vs spurs... mmg sengit le.. dua2 team aku masuk pusingan 2 nie.. spurs ngn chelsea... aku arap dua2 nie menang... tp korang kene sbr eh... game nie tahun dpn... 2 bln lg... hahhaaa... game nie bulan februari tahun 2011 ye.. korang sbr eh...



stu lg nie... korang jgn lupe ye... game ari ahad nie... org kate super sunday le.. team aku temu team man u... main kat stamford brigde... kopem ah team aku menang... hahhaa... k le... jupe lg kite di lain post ye... post sblm aku tunaikan impian aku... hehheheee




p/s 1: ape y berlaku 2.. dugaan dlm kehidupan..
p/s 2: korang terus berperang ye... aku akan bereskan y lain 2 ye... sbr eh... sikit je lg... 6ti impian kite akn tercapai... hehehe.. juat wait masej k... x main ah koling ye coz x de duit.. hahaa
p/s 3: team boria... arp2 le korang menang ye.. kepada y janji buah tgn 2.. jgn lupe wak balik ye.. aku x sbr tungu nie.. hahhaaa..
p/s 4: sayang... wait me k... just wait.. pe2 6ti abg bg tau eh.. miss u alot.. nk jupe... huhhuuuu

0 comments:

kenangan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers