Tuesday, December 14, 2010 | By: vono man

sabar menanti...


sabar je... entah le... 2 3 hari nie aku rase cm lain mcm je..
aku pun x tau le nape... mgkn perasaan aku kot...
time cuti nie cm2 le brlaku...
y stu nie...
adelah... xleh crite le... birlah rahsie bab kate dayah... heheee.. mgkn x de rezeki kot... huhu
y kedua nie...
ade program nie... kate ari isnin.. aku beli tiket ari sabtu.. tup2 tap... ari jumaat.. sakit ati aku.. rase cm nk carut... tp dlm blog aku x leh carut... rosak imej blog aku.. hahhaaa
y ketiga nie..
ajat nye cuti nie le.. nk bercuti ngn keluarga n org tersayang... y leh cuti nye ngn keluarga je.. ngn org tersayang x dpt le... by halangn le... kenderaan x de... mase x sesuai... walaupun x jupe... u ttp dlm ati i sayang.. luv u so much sayang... walaupun ade halangan, i akn ttp akan cube beri kebahagiaan kepada u...
y keempat nie..
aku nie tgh sabar menungu nie.. aku x leh crite lg le.. aku bkn ape.. kalu aku crite kan pas 2 kalu x dpt... nk ke malu aku nie.. nk ltk muke wei... skrg nie sabar je menungu nie... myteam... bkn team bola wei... team aku le... geng.. kite tunguu eh... kalu ade rezeki... leh le kite g sme2.. kalu x leh 2... x de rezeki ah... kite jgn putus ase k... bab kate dayah... rezeki x kn larinye... die mane ade kaki... hehhee... bile dayah ckp cm 2... sakit perut aku gelak.... hahahaa

skrg aku sbr je le...
buat kwn2 aku y cuti 2.. cuti lek lok eh.. jgn buat bende bkn2 wei... jage dri2 lek lok... sem dpn ade lg wei.. korang 2 tahun lg nk lulus...
buat geng boria... gud luck korang wei... wak terbaik.. aku percaye korang leh berjaya... chayok2.. thank 4 jln2 kat downtown cheras smlm.... aku akan doakan untuk korang
buat geng perang(bellamin gune name jap eh...hehhee)... gud luck korang.. buat y terbaik ye... doo daa best... aku ttp dibelakang korang... sokong korang..
buat myteam... korang sbr eh.. aku akan usahakan eh... insyaallah ade rezeki.. kite leh g sme2... hehheee...
buat y tersayang... jage dri lek lok eh... abg akn cube beri y terbaik kat sayang eh... sori coz x dpt jupe coz ade keje le sayang... ngkn nie ade hikmahnye.. pe y penting.. just want 2 say.. luv u so much...



0 comments:

kenangan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers