Wednesday, December 22, 2010 | By: vono man

perjalanan aku sblm ke german... 2

7 hari sblm nak fly… x lame lg le… berdebar pun ade.. takut pun ade… sne skrg musim sejuk le… salji 2… pe ah 2 first aku main salji… bende y lame dh aku idamkan… hehhee… x sbr 2… hehee… insyaallah… bile dpt tau aku dpt g german nie… cm2 le aku buat persiapan… siapkan kat upm dlu bru aku bereskan kat umah.. esok kalu x de pe2 halangan aku ngn bdk2 nie nk g putrajaya buat passport… eee… nervous le.. hehehee… first time aku ade passport sendiri y ade muke aku y biase je… hehehe… dlm mingu nie aku asyik trun naik pusat antarabangsa, bhep, pusat zakat, n cimb… cm2 bende le aku kene buat… untuk kwn2 aku y join mobiliti nie… korang kene buat passport tau… stu lg… y group g Australia korang kene wak passport cpt2 tau… kak dila nk buat visa untuk korang… kalu blh ari senin ye.. kumpulkan untuk stu group ye… pe2 kol aku ye… masej x yah le.. ssh bls.. panjang sgt… hehheee… ok one more… korang pun kne aktifkan kad atm korang untuk kegunaan antarabangsa tau.. n bg tau brpe lame korang fly eh… senang korang nk kuar duit kat sne… x kan nk mkn megi kot.. x grand le… hahahaa… aku dh tempah van untuk korang tau… insyaallah akan dpt eh… pe2 aku bg tau eh.. group Turkey korang kene g airport kul 8 mlm pada 28 disember eh… group German kite g airport kul 4 ptg pada 29 disember eh… last skali Australia korang g airport kul 4 ptg pada 31 disember ye… y penting group german lame duk kat sne… heheheee....

name y kuar dr pusat antarabangsa

tiket bertolak ke german


tiket aku pulang ke malaysia...


p/s 1: korang kalu blh aku nk jupe mlm nie… aku nk bg n ckp something le.. y ade kat upm je le… y ade kat umh x yah le rajin2 datang… hahaha… nk tau tnye ketua korang ye…

p/s 2: tuan nk jupe semua group sblm fly le… kalu blh le… 3 group skali le…

p/s 3: group german… bju sejuk dh ade dh utk kite… tp kite ambik kat sne le.. y selebhnye korang cr sendiri tau… beli y byk bulu… bru grand skit… hahahaa

p/s 4: insyaallah abg akan balik jumaat nie.. nk jupe syg sblm abg balik upm untuk join mobility nie eh… mgkn kite x dpt berhubung lalui nset… just fb je perhubung antara kite… miss u a lot…

0 comments:

kenangan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers